رفع چالش جوش از جنس استنلس استیل
بررسی عناصر سازنده استیل ها
رفع چالش جوش از جنس استنلس استیل
یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 ساعت 14:51 | بازدید : 973 | نویسنده : آریا کبیرنژاد | ( نظرات )

استنلس استیل

در دنیای فولاد ضد زنگ تلاش شده است دانش و ابزار لازم برای کمک به اشخاص در انجام بهتر کار خود ارائه داده شود. این هفته نمونه ای کاملاً واقعی از این را در قالب آموزش جوشکاری آورده شده است. مورگان فرانکلین یک متخصص جوشکاری از جوشکاری R-Tech است که از به اشتراک گذاری دانش خود لذت می برد و نکاتی را برای دستیابی به جوش کامل به دست می آورد.

 در لینک فیلم آموزشی زیر او نحوه تنظیم پانل دیجیتالی دیجیتال ، مواد مصرفی مورد نیاز برای استفاده و نحوه جوش دادن فولاد ضد زنگ 5 میلی متر ، با استفاده از جوشکار TIG را نشان می دهد.

 

در حالی که تنظیمات مربوط به جوش در این فیلم به تفصیل بیان شده است ، مورگان این روند را با چند دستورالعمل ساده و چند نکته در مورد جلوگیری از بروز مشکلات معمول بیان کرده است.


لینک ویدیو : 

https://www.youtube.com/embed/rQZDJAfOBYA

راهنمای گام به گام 

1. برای جلوگیری از پیچ و تاب شدن در جوش اصلی ، هر دو انتهای مواد خود را چفت کنید. مشعل خود را در 45 درجه نگه دارید و اطمینان حاصل کنید که قوس به طور مساوی روی هر دو قسمت متمرکز شده است.

2. صبر کنید تا حوضچه های مذاب روی هر دو قطعه شکل بگیرند ، سپس به هم بپیوندند. برای کمک به حوضچه ها که قطعات را به هم متصل می کنند از یک حرکت دایره ای یا جانبی به طرفین استفاده کنید.

3. پدال خود را فشار دهید تا جوش شروع شود. به آرامی حرکت کنید آمپرها را کاهش داده و آن را رها کنید تا در کل متوقف شود. 

4- اگر از سوئیچ مشعل استفاده می کنید ، سوئیچ را فشار دهید تا قوس شروع شود. مشعل را در 45 درجه نگه دارید و تنگستن شما 2-3 برابر قطر آن باشد از انتهای سرامیکی آن اطمینان حاصل کنید. میله پرکننده را نگه داشته و در حدود 4cm از مشعل جوش دهید.

5- قوس را شروع کرده و صبر کنید تا حوضچه ذوب آماده شود. قوس را روی هر دو قسمت متمرکز کنید تا استخر مذاب در هر دو قسمت مساوی باشد.

6. میله پرکننده را با زاویه ای حدود 15 درجه در استخر مذاب قرار دهید تا جوش پر شود. از یک سرعت ثابت برای رسیدن به مهره یکنواخت جوش اطمینان حاصل کنید. اگر جوش خیلی داغ شد ، پدال را کم کنید تا قدرت کم شود.

۷- از ذوب و اکسیداسیون میله پرکننده با دور نگه داشتن آن از حوضچه در هنگام قرار گرفتن در آن ، خودداری کنید. میله پرکننده با تنگستن برخورد نکند.

8- پس از اتمام کار ، اطمینان حاصل کنید که مشعل را در همان موقعیت با جوش نگه دارید. این تضمین نمی کند تا در هنگام خنک شدن سطح جوش شما اکسیداسیون شود.

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بررسی عناصر سازنده استیل و آدرس steel1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 19
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 48
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 74
:: بازدید ماه : 73
:: بازدید سال : 217
:: بازدید کلی : 1200